

Dlaczego kurs Content Marketing?
Zapotrzebowanie na specjalistów content marketingu w Polsce wzrasta wraz z rozwojem branży marketingowej i digitalizacją gospodarki. Wielu przedsiębiorców i firm zauważa rosnącą wartość i skuteczność działań z zakresu content marketingu w promocji swoich produktów i usług. Dlatego coraz więcej pracodawców poszukuje specjalistów, którzy pomogą im w efektywnym wykorzystaniu różnych kanałów dystrybucji i promocji treści, by przyciągnąć więcej klientów.
Podczas kursu Content Marketingu nauczysz się tworzyć i realizować strategie content marketingowe, które będą dopasowane do potrzeb biznesu. Jednocześnie poszerzysz swoje umiejętności o praktyczne wykorzystywanie sztucznej inteligencji w przygotowaniu, realizacji i ewaluacji kampanii content marketingowych. Podpowiemy Ci, jak zaprzyjaźnić się z Chatem GPT i jak dzięki niemu polepszyć swój warsztat.

Dlaczego warto?
Nabędziesz umiejętności cenione na rynku pracy. Kurs Content Marketing pozwoli Ci nauczyć się skutecznych metod tworzenia i dystrybucji wartościowej treści. Zdobędziesz kompetencje z zakresu analizy ruchu na stronie i będziesz potrafić przekładać dane na konkretne działania zwiększające poziom sprzedaży.

Dla kogo?
Kurs jest przeznaczony dla osób, które mają już doświadczenie w pracy z treścią – specjalistów SEO, marketingowców, osób, które chcą zacząć karierę w marketingu internetowym oraz freelancerów, którzy szukają rozszerzenia swojej wiedzy o tematy związane z content marketingiem, optymalizacją treści oraz wykorzystaniem sztucznej inteligencji w działaniach marketingowych.

Czego się nauczysz?
Przez uczestnictwo w kursie, zdobędziesz praktyczną wiedzę i umiejętności związane z tworzeniem wartościowej treści dla swojej marki lub firmy. Nauczysz się, jak tworzyć i redagować teksty, przygotowywać grafiki i wideo, a także jak wykorzystać social media w celu zwiększenia zasięgu. Dowiesz się również, jak współpracować z Chatem GPT, by wykorzystać go w tworzeniu contentu.
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Program kursu Content Marketing
Wstęp do SEO i content marketingu
Podczas tego etapu opanujesz podstawy content marketingu oraz poznasz uwarunkowania prawne w branży marketingowej. Dla osób, które nie opanowały podstaw SEO, zostanie udostępniony prework dotyczący optymalizacji i fraz kluczowych.
Strategia content marketingu
Podczas kolejnego kroku nabędziesz wiedzę o tym, jak dobierać grupę docelową do odpowiedniego komunikatu, budować strategię content marketingowe oraz jak wspierać się w tym Chat GPT.
Digital marketing
Podczas drugiego kroku poznasz formy contentu w digital marketingu i opanujesz tworzenie treści, wideo, audio i grafiki.
Co zyskujesz, kupując kurs Content Marketing?
Kurs Content Marketing pomaga w zrozumieniu, jakie są najskuteczniejsze sposoby na pozyskiwanie ruchu organicznego z wyszukiwarek i mediów społecznościowych. Dzięki kursowi zyskasz praktyczną wiedzę w tworzeniu, promowaniu i optymalizowaniu różnego rodzaju treści, takich jak artykuły, wideo, infografiki, podcasty i wiele innych. Poznasz przykłady najlepszych nakładek, promptów i najlepiej konwertujących form contentowych tworzonych przez AI i Chat GPT wykorzystasz je kampaniach.

Kompetencje deficytowe
W związku z nieustającą cyfrową rewolucją wzrasta zapotrzebowanie na specjalistów, którzy mają praktyczne umiejętności w digital i content marketingu. Szczególnie pożądane są kompetencje SEO i SEM, czyli pozycjonowania stron internetowych i doboru treści tak, by były widoczne w wyszukiwarkach i dotarły do wybranych użytkowników.

Projekt do portfolio
Kurs porusza zarówno zagadnienia teoretyczne, jak i praktyczne. W ramach kursu przygotujesz strategię content marketingową oraz nabędziesz doświadczenie w zakresie wykorzystania AI w budowaniu atrakcyjnej komunikacji.

Certyfikat Coders Lab
Kurs kończy się egzaminem, którego zaliczenie jest warunkiem uzyskania certyfikatu Coders Lab. To gwarancja wiedzy zdobytej na naszym kursie z dziedziny content marketingu. Wykorzystasz go jako wizytówkę w przyszłych rekrutacjach.
Formy nauki w Coders Lab
Kurs prowadzony jest zdalnie w trybie weekendowym. Dzięki temu łatwo połączysz naukę ze swoimi codziennymi obowiązkami.

Kurs Content Marketing online weekendowo
Na kursach zdalnych uczysz się w Wirtualnej Klasie. Jest to nauka online, która łączy zajęcia na żywo oraz naukę własną. Wszystko to na autorskiej platformie Coders Lab. Potrzebujesz jedynie komputera i dostępu do internetu. Dowiedz się więcej tutaj.
-
- Zajęcia odbywają się w soboty i niedziele co 2 tygodnie w godz. 9:00-17:00,
- 60% to zajęcia na żywo z wykładowcą i grupą w Wirtualnej Klasie,
- 40% to nauka własna o dowolnej porze.
Nadchodzące terminy


Potrzebujesz więcej informacji?
Pobierz informator, w którym dowiesz się jak wybrać kurs dla siebie oraz jak będzie wyglądała Twoja nauka na kursie.
Pobierz informatorZobacz, gdzie pracują nasi absolwenci
Po kursie Coders Lab możesz szukać pracy zarówno w małych software house'ach, jak i dużych korporacjach. Nasi absolwenci pracują w najlepszych firmach IT w Polsce i za granicą.


Jak sfinansować kurs IT?
Wiemy, że kurs to spory wydatek. Dlatego możesz za niego zapłacić na trzy różne sposoby.

Ze środków własnych
Kurs możesz opłacić jednorazowo za pomocą przelewu tradycyjnego lub za pomocą PayU w naszym sklepie internetowym. Jest to najszybsza forma płatności, bez zbędnych formalności.

Na raty
Płatność możesz podzielić na miesięczne raty. Ich wysokość i liczba zależy od oferty, na którą się zdecydujesz:
- Raty 0%,
- Niskie raty PayU.

Z dofinansowaniem
Możesz starać się o dofinansowanie na nasze kursy ze środków publicznych. Najbardziej popularne programy to:
- Baza Usług Rozwojowych (PARP)
- Dofinansowanie z Urzędu Pracy
Zarezerwuj miejsce na kursie Content Marketing!
Zdobądź nowe umiejętności w zaledwie 5 tygodni. W razie pytań, skontaktuj się z nami. Z chęcią pomożemy.
Najczęściej zadawane pytania
Content marketing — co to jest?
Content marketing to inaczej strategia tworzenia, dystrybucja i analiza materiałów marketingowych. Dzięki strategii content marketingu możemy lepiej docierać do klientów, budować społeczność wokół marki i podejmować trafniejsze decyzje na podstawie analizy kampanii marketingowych. W zakres content marketingu wchodzą różne typy treści: wideo, podcasty, e-booki, materiały prasowe czy grafiki.
Czy są jakieś wymagania, żeby rozpocząć kurs Content Marketing?
Osoby przystępujące do kursu powinny posiadać podstawową wiedzę z zakresu:
- Optymalizacja SEO
- Frazy kluczowe
- Rodzaje treści
- Rodzaje intencji wyszukiwania
- Jak i gdzie szukać keywordy
- Senuto
- Gdzie lądują najczęściej frazy
Cała wiedza z zakresu wymagań wstępnych będzie zawarta w dodatkowej części preworku — Prework SEO — przeznaczonej dla uczestników, którzy nie posiadają umiejętności z tego zakresu. Także do kursu może przystąpić każdy!
Czy dostanę zaświadczenie o ukończeniu kursu?
Tak, każdy kursant Coders Lab po ukończeniu zdaniu egzaminu i obronienie projektu końcowego otrzymuje od nas dyplom ukończenia kursu IT. Jest on przesyłany drogą mailową. Chętni jednak mogą zgłosić się także po jego wersję papierową.
Jakie stanowiska może objąć absolwent kursu Content Marketing?
Po ukończeniu takiego kursu, absolwent może ubiegać się o stanowiska, takie jak:
- Content marketer,
- Specjalista ds. content marketingu,
- Copywriter,
- Social media manager,
- Specjalista ds. SEO,
- Specjalista ds. e-mail marketingu,
- Specjalista ds. marketingu treści wideo.
Ile trwa kurs Content Marketing?
Kurs Content Marketing to 5 tygodni nauki, na który składa się prework (2 tygodnie) i zajęcia z wykładowcą na żywo online (3 tygodnie).