Nie widzisz terminu dla siebie w najbliższym czasie?
Umów rozmowę z naszym Doradcą, który dopasuje szkolenie do twojego kalendarza
Skontaktuj się z namiDlaczego kurs Content Marketing?
Zapotrzebowanie na specjalistów content marketingu w Polsce wzrasta wraz z rozwojem branży marketingowej i digitalizacją gospodarki. Wielu przedsiębiorców i firm zauważa rosnącą wartość i skuteczność działań z zakresu content marketingu w promocji swoich produktów i usług. Dlatego coraz więcej pracodawców poszukuje specjalistów, którzy pomogą im w efektywnym wykorzystaniu różnych kanałów dystrybucji i promocji treści, by przyciągnąć więcej klientów.
Podczas kursu Content Marketingu nauczysz się tworzyć i realizować strategie content marketingowe, które będą dopasowane do potrzeb biznesu. Jednocześnie poszerzysz swoje umiejętności o praktyczne wykorzystywanie sztucznej inteligencji w przygotowaniu, realizacji i ewaluacji kampanii content marketingowych. Podpowiemy Ci, jak zaprzyjaźnić się z Chatem GPT i jak dzięki niemu polepszyć swój warsztat.
Dlaczego warto?
Nabędziesz umiejętności cenione na rynku pracy. Kurs Content Marketing pozwoli Ci nauczyć się skutecznych metod tworzenia i dystrybucji wartościowej treści. Zdobędziesz kompetencje z zakresu analizy ruchu na stronie i będziesz potrafić przekładać dane na konkretne działania zwiększające poziom sprzedaży.
Dla kogo?
Kurs jest przeznaczony dla osób, które mają już doświadczenie w pracy z treścią – specjalistów SEO, marketingowców, osób, które chcą zacząć karierę w marketingu internetowym oraz freelancerów, którzy szukają rozszerzenia swojej wiedzy o tematy związane z content marketingiem, optymalizacją treści oraz wykorzystaniem sztucznej inteligencji w działaniach marketingowych.
Czego się nauczysz?
Przez uczestnictwo w kursie, zdobędziesz praktyczną wiedzę i umiejętności związane z tworzeniem wartościowej treści dla swojej marki lub firmy. Nauczysz się, jak tworzyć i redagować teksty, przygotowywać grafiki i wideo, a także jak wykorzystać social media w celu zwiększenia zasięgu. Dowiesz się również, jak współpracować z Chatem GPT, by wykorzystać go w tworzeniu contentu.
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Wykładowcy kursu Content Marketing
Piotr Doleszczak
Autor i wykładowca kursu Content Marketing
Ekspert w dziedzinie marketingu cyfrowego i SEO, z 13-letnim doświadczeniem w branży, pełni obecnie rolę starszego specjalisty Content Commerce w Ringier Axel Springer Polska oraz wykładowcy na kursie "Specjalista SEO" w Coders Lab. Jego praktyka obejmuje współpracę z licznymi markami, zarówno na płaszczyźnie komercyjnej, jak i edukacyjnej. Certyfikowany przez IAB Polska, Piotr uważa jakość, transparentność, strategię i skuteczne pozycjonowanie za kluczowe elementy sukcesu w dzisiejszym świecie digital marketingu.
Katarzyna Sowicka
Recenzentka i wykładowczyni kursu Content Marketing
Jako specjalistka buduje strategie content marketingowe skoncentrowane na wzroście biznesowym firm oraz marek osobistych. Entuzjastka metodologii challenger brands oraz wykorzystania AI w marketingu. Autorka pierwszego w Polsce raportu w Forbes „Challenger brands, którzy zmieniają świat”. Wiceprezes Stowarzyszenia Content Marketing Polska, wykładowca na SWPS i AGH.
Program kursu Content Marketing
Wstęp do SEO i content marketingu
Podczas tego etapu opanujesz podstawy content marketingu oraz poznasz uwarunkowania prawne w branży marketingowej. Dla osób, które nie opanowały podstaw SEO, zostanie udostępniony prework dotyczący optymalizacji i fraz kluczowych.
Strategia content marketingu
Uzyskasz wiedzę o tym, jak tworzyć wartościowy content, który przyciąga i angażuje określoną grupę docelową z wykorzystaniem badań. Nauczysz się budować skuteczną strategię content marketingową oraz jak wykorzystywać ChatGPT do tworzenia bardziej spersonalizowanych i angażujących treści.
Co zyskujesz, kupując kurs Content Marketing?
Kurs Content Marketing pomaga w zrozumieniu, jakie są najskuteczniejsze sposoby na pozyskiwanie ruchu organicznego z wyszukiwarek i mediów społecznościowych. Dzięki kursowi zyskasz praktyczną wiedzę w tworzeniu, promowaniu i optymalizowaniu różnego rodzaju treści, takich jak artykuły, wideo, infografiki, podcasty i wiele innych. Poznasz przykłady najlepszych nakładek, promptów i najlepiej konwertujących form contentowych tworzonych przez AI i Chat GPT wykorzystasz je kampaniach.
Kompetencje deficytowe
W związku z nieustającą cyfrową rewolucją wzrasta zapotrzebowanie na specjalistów, którzy mają praktyczne umiejętności w digital i content marketingu. Szczególnie pożądane są kompetencje SEO i SEM, czyli pozycjonowania stron internetowych i doboru treści tak, by były widoczne w wyszukiwarkach i dotarły do wybranych użytkowników.
Projekt do portfolio
Kurs porusza zarówno zagadnienia teoretyczne, jak i praktyczne. W ramach kursu przygotujesz strategię content marketingową oraz nabędziesz doświadczenie w zakresie wykorzystania AI w budowaniu atrakcyjnej komunikacji.
Certyfikat Coders Lab
Kurs kończy się egzaminem, którego zaliczenie jest warunkiem uzyskania certyfikatu Coders Lab. To gwarancja wiedzy zdobytej na naszym kursie z dziedziny content marketingu. Wykorzystasz go jako wizytówkę w przyszłych rekrutacjach.
Poznaj MentorGPT w Coders Lab – Twoje wsparcie AI 24/7!
To zaawansowany asystent, dostępny non-stop dla każdego kursanta zaprojektowany, by pomagać w nauce, rozwiązywaniu zadań i przygotowaniach do egzaminów. MentorGPT nie jest typowym botem – został wyszkolony merytorycznie w zakresie kursów Coders Lab oraz posiada obszerną wiedzę technologiczną, organizacyjną i ogólnodostępną.
Dzięki platformie Slack wsparcie jest zawsze na wyciągnięcie ręki, co czyni naukę efektywniejszą i bardziej dostosowaną do indywidualnych potrzeb. MentorGPT pomoże Ci zrozumieć skomplikowane aspekty SEO, ulepszyć Twoje strategie contentowe, zaoferować przykłady i wskazówki, które ułatwią przeprowadzić analizę SEO i przygotować kampanie marketingowe.
Dołącz do Coders Lab i ciesz się innowacyjnym wsparciem, które sprawi, że nauka stanie się prostsza!
Formy nauki w Coders Lab
Kurs prowadzony jest zdalnie w trybie weekendowym. Dzięki temu łatwo połączysz naukę ze swoimi codziennymi obowiązkami.
Kurs Content Marketing online weekendowo
Na kursach zdalnych uczysz się w Wirtualnej Klasie. Jest to nauka online, która łączy zajęcia na żywo oraz naukę własną. Wszystko to na autorskiej platformie Coders Lab. Potrzebujesz jedynie komputera i dostępu do internetu. Dowiedz się więcej tutaj.
-
- Zajęcia odbywają się w soboty i niedziele co 2 tygodnie w godz. 9:00-17:00,
- 60% to zajęcia na żywo z wykładowcą i grupą w Wirtualnej Klasie,
- 40% to nauka własna o dowolnej porze,
- nagrywamy dla Was zajęcia.
Nadchodzące terminy
Zobacz, gdzie pracują nasi absolwenci
Po kursie Coders Lab możesz szukać pracy zarówno w małych software house'ach, jak i dużych korporacjach. Nasi absolwenci pracują w najlepszych firmach IT w Polsce i za granicą.
Jak sfinansować kurs IT?
Wiemy, że kurs to spory wydatek. Dlatego możesz za niego zapłacić na trzy różne sposoby.
Ze środków własnych
Kurs możesz opłacić jednorazowo za pomocą przelewu tradycyjnego lub za pomocą PayU w naszym sklepie internetowym. Jest to najszybsza forma płatności, bez zbędnych formalności.
Na raty
Płatność możesz podzielić na miesięczne raty. Ich wysokość i liczba zależy od oferty, na którą się zdecydujesz:
- Raty 0%,
- Niskie raty PayU lub Santander.
Z dofinansowaniem
Możesz starać się o dofinansowanie na nasze kursy ze środków publicznych. Najbardziej popularne programy to:
- Baza Usług Rozwojowych (PARP)
- Dofinansowanie z Urzędu Pracy
Zarezerwuj miejsce na kursie Content Marketing!
Zdobądź nowe umiejętności w zaledwie 5 tygodni. W razie pytań, skontaktuj się z nami. Z chęcią pomożemy.
Najczęściej zadawane pytania
Content marketing — co to jest?
Content marketing to inaczej strategia tworzenia, dystrybucja i analiza materiałów marketingowych. Dzięki strategii content marketingu możemy lepiej docierać do klientów, budować społeczność wokół marki i podejmować trafniejsze decyzje na podstawie analizy kampanii marketingowych. W zakres content marketingu wchodzą różne typy treści: wideo, podcasty, e-booki, materiały prasowe czy grafiki.
Czy są jakieś wymagania, żeby rozpocząć kurs Content Marketing?
Osoby przystępujące do kursu powinny posiadać podstawową wiedzę z zakresu:
- Optymalizacja SEO
- Frazy kluczowe
- Rodzaje treści
- Rodzaje intencji wyszukiwania
- Jak i gdzie szukać keywordy
- Senuto
- Gdzie lądują najczęściej frazy
Cała wiedza z zakresu wymagań wstępnych będzie zawarta w dodatkowej części preworku — Prework SEO — przeznaczonej dla uczestników, którzy nie posiadają umiejętności z tego zakresu. Także do kursu może przystąpić każdy!
Czy dostanę zaświadczenie o ukończeniu kursu?
Tak, każdy kursant Coders Lab po ukończeniu zdaniu egzaminu otrzymuje od nas certyfikat ukończenia kursu IT. Jest on przesyłany drogą mailową. Chętni jednak mogą zgłosić się także po jego wersję papierową.
Jakie stanowiska może objąć absolwent kursu Content Marketing?
Po ukończeniu takiego kursu, absolwent może ubiegać się o stanowiska, takie jak:
- Content marketer,
- Specjalista ds. content marketingu,
- Copywriter,
- Social media manager,
- Specjalista ds. SEO,
- Specjalista ds. e-mail marketingu,
- Specjalista ds. marketingu treści wideo.
Ile trwa kurs Content Marketing?
Kurs Content Marketing to 5 tygodni nauki, na który składa się prework (2 tygodnie) i zajęcia z wykładowcą na żywo online (3 tygodnie).
Copywriting – kurs dla najbardziej wymagających
Nasz kurs copywritingu online i stacjonarny z roku na rok staje się coraz popularniejszy. Szczególnie wśród osób, które aktywnie poszukują nowej ścieżki kariery, gwarantującej dobre zarobki oraz satysfakcję z wykonywanych obowiązków. Copywriting, czyli pisanie tekstów marketingowych czy blogowych, jest podstawą we współczesnym biznesie. Pod kątem technicznym teksty reklamowe odpowiadają za przyciągnięcie klientów z wyszukiwarek (teksty SEO), podczas gdy te informacyjne świadczą głównie o profesjonalizmie przedsiębiorcy w oczach internautów. Tak czy inaczej, temat copywritingu jest dalej otwarty mimo dużej podaży osób zajmujących się tą pracą. Nie wszyscy jednak są do niej odpowiednio przygotowani.
Nasz kurs SEO copywriting jest odpowiedzią na oczekiwania wszystkich osób, które chcą osiągnąć na tym rynku zdecydowanie jak najwięcej i nie uznają żadnych kompromisów w swojej pracy zawodowej.
Kurs copywriting – dlaczego Coders Lab?
W Coders Lab zatrudniamy wyłącznie najlepszych specjalistów, którzy proces pisania tekstów uznają za podstawową ścieżkę kariery. Nie tylko za biznes, lecz także za próbę spełnienia swoich ambicji. Z tego względu nasz kurs online obejmuje w praktyce wszystkie najważniejsze zagadnienia dotyczące pisania tekstów marketingowych, w tym przede wszystkim ich wpływ na widoczność witryny. Teksty mają w tej kwestii znacznie większe znaczenie, niż mogłoby się wydawać.
Content marketing – kurs, który nauczy Cię wszystkiego
W trakcie trwania kursu online dowiesz się wszystkiego, co będzie mogło wpłynąć na Twoją przyszłość już jako copywriter. Kurs online pozwoli Ci uzyskać całą wiedzę na temat sposobu lokowania fraz kluczowych w tekście, tworzenia treści zgodnych z wytycznymi wiodących wyszukiwarek w kraju, jak i pisania w sposób zrozumiały dla czytelnika. Dopiero połączenie wszystkich tych cech – i wielu pozostałych – pozwoli Ci tworzyć teksty spersonalizowane i bezbłędne technicznie. W efekcie nauczysz się pisać skuteczne teksty i będziesz w stanie spełnić wszelkie wymagania względem pozycjonowania stron internetowych.
Twoje słowa mają dla rezultatów pozycjonowania wprost ogromne znaczenie. Nauczysz się pisać opisy produktów, jak i artykuły, newsy i wiele innych treści, które później zostaną opublikowane na wybranych stronach internetowych.
Content marketing – kurs online o profesjonalnym charakterze
W zawodzie copywritera liczy się także wiedza, dlatego damy Ci kilka istotnych wskazówek na temat efektywnego researchu, jak i odpowiemy na wszystkie najważniejsze pytania, które pojawią się już w trakcie spotkań. Możesz je zadawać naszym wykładowcom online oraz stacjonarnie – odpowiemy na nie w najbardziej profesjonalny sposób na rynku. Oczywiście po zakończeniu nauczania uzyskasz certyfikat ukończenia kursu, który będzie świadczył o tym, że zwiększyłeś diametralnie swój warsztat copywritera i uczestniczyłeś w najbardziej profesjonalnym kursie copywritingu w Polsce. Certyfikat potwierdzający jest respektowany przez większość pracodawców i może mieć istotne znaczenie dla Twojej przyszłości.
Czy warto zapisać się na kurs SEO copywritingu?
Zdecydowanie tak! W pracy copywritera można liczyć na dobre warunki zatrudnienia, stawki adekwatne do poziomu wiedzy oraz ewentualne dodatkowe profity. Te ostatnie zależne są jednak w głównej mierze od pracodawcy. Świat copywritingu stoi przed każdym otworem, lecz zagadnieniem, które odróżnia dobrego copywritera od złego, jest poziom jego wiedzy oraz zaangażowanie w podnoszeniu swoich kwalifikacji. Nasz kurs content marketing jest sposobem zwiększenia swoich kwalifikacji, a tym samym także liczby zadowolonych klientów. Za popularność copywritera odpowiada bowiem głównie jakość przygotowanych przez niego tekstów. Warto zatem zwiększyć ich jakość, zapisując się na kurs – copywriting online i stacjonarnie w Coders Lab.
SEO copywriting – kurs w dobrej cenie
W firmie Coders Lab stawiamy nie tylko na jak największą ilość przekazywanej wiedzy, lecz także na dobre warunki współpracy, które odpowiadają ilości przekazywanej przez nas wiedzy. Możesz liczyć na dobrą cenę oraz krótkie terminy, a także na indywidualne podejście oraz doskonałe samopoczucie w trakcie spotkań.